رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیا منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست پخش :

تعداد جلسه : 55

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

معرفی اثر

«خیر» به معنای خوبی است که متضاد آن «شر» است. «برکت»، به‌معنای فزونی در خیر، نعمت‌ها و خیر افزون و فراوانِ الهی است که ماندگار بوده و رشد داشته باشد.
وقتی می‌خواهیم راجع به خیر و برکت صحبت کنیم، منافع یک انسان در همه ابعاد را مد نظر داریم. همه انسان‌ها عاشق موفقیت و خیر و برکت در همه بخش‌های وجودی شان هستند. که این عشق، شعبه‌ای از عشق انسان به کمال مطلق و بینهایت مطلق یعنی الله تبارک و تعالی است. انسان به گونه‌ای خلق شده که در ذات خود بدون استثناء عاشق خوبی‌های بینهایت، راحتی مطلق، ثروت، سعادت، قدرت، علم، زیبایی و خیر مطلق است و از محدودیت بیزار است. انسان دوست دارد در همه جنبه‌های زندگیش از موفقیت و برکت برخوردار باشد.
اولین نکته‌ای که در بحث خیر و برکت مطرح می‌شود، این است که منشأ همه خیرها و برکت‌ها خداوند است. منشأ همه رزق‌ها دست خداست. هر تصمیم یا عملی که ما را در مقابل خداوند قرار می‌دهد، دَرِ برکت را به روی ما می‌بندد و بالعکس هر تصمیم درست و خیری، درهای برکت را به روی انسان باز می‌کند.
قانون‌های جذب خیر و برکت و موفقیت، قانون‌های ریاضی و نامحدودی هستند که برای رسیدن به آنها باید فرمول‌های آن را فراگرفت. بیان بعضی از این فرمول‌ها، حقیقت خَیر و برکت و حقیقت شر، عوامل خَیر و برکت، ملاک تشخیص خَیرها و برکات، موانع خَیر و برکت از موضوعات مطرح شده در کارگاه «خیر و برکت» است که تقدیم شما مخاطبان همیشه همراه می‌شود.

لینک کوتاه :

نظرات کاربران

4 پاسخ

  1. فوق العاده است
    این اطلاعات و قوانین میلیون ها تو من قیمتشه و نیاز به سالها تحصیل داره واقعا ازتون ممنونم

  2. زحمت میکشی واقعا کمتر کسی قدر این سخنرانی ها رو میدونه👍

  3. سلام من خیلی از مباحث دیگه استاد رو هم گوش کردم و استفاده بردم فقط فقط میتونم دعای خیر برای ایشون و همکاراشون بکنم ان شاءالله خدا عوضشو توی اون دنیا بهشون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *