رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیا منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تعداد جلسه : درحال تدریس

لیست پخش :

تعداد جلسه : درحال تدریس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

معرفی اثر

امروزه یکی از واجبات مهم پس از شناخت «خود»، شناخت و معرفت به زمان است. بر فرد عاقل واجب است که فهم درستی از زمان خود داشته باشد. کسی که معرفت حقیقی دارد باید بداند که در چه زمان و دورانی به سر می‌برد. چون با این شناخت از هجوم تاریکی‌ها و شبهات در امان می‌ماند. بخشی از معرفت داشتن به زمان، شناخت و آگاهی از جنبش صهیونیسم یا صهیونیسم شناسی است.
صهيونيسم نام سازماني سياسي است كه در سال 1897 به رهبري يك روزنامه نگار يهودي اتريشي به نام تئودور هرتزل در اروپا اعلام موجوديت نمود. هرتزل در سال 1860 در بوداپست متولد و در سال 1904 در 45 سالگي در اتريش از دنيا رفت. رشته تحصيلي وي حقوق و شغل او روزنامه نگاري بود و افكار و نظراتش را در كتاب «دولت يهود» (يودن اشتات) منعكس نموده است.
جنبش صهیونیستی به‌عنوان یک ایدئولوژی، فعالیت‌های سیاسی و تروریستی شبکه بین‌المللی بزرگ یهود را رهبری می‌کند صهیونیسم از همان اوانِ تشکیل، با محافل قدرت‌های امپریالیستی همبستگی کامل داشت و امروزه این ایدئولوژی در رفتار و گفتار، ملت‌ها و جهان آزاد را تهدید می‌کند. آنها معتقدند که قوم برتر هستند، فرزندان خدا هستند و خدا آنها را عذاب نمی‌کند.
شناخت حیله های دشمنان، شاخصه‌های صهیونیسم جهانی و نقش ما در نبرد آخرالزمان، لزوم زمان شناسی در آخرالزمان، وقایع اخیر اسرائیل شروع یک نبرد بزرگ برای تعیین تکلیف تاریخ، ویژگی‌های شاخص صهیونیسم و گسترۀ جغرافیایی تفکر صهیونیستی در جهان عناوین موضوعات مورد بحث در کارگاه « صهیونیسم شناسی در قرآن » می‌باشد.

لینک کوتاه :

نظرات کاربران

5 پاسخ

  1. سلام واقعا استفاده کردم خیلی جذابه سخنرانی های استاد شجاعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *