رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیا منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست پخش :

تعداد جلسه : 4

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

معرفی اثر

زیارت اربعین یک حماسه و انقلاب عظیم جهانیست که یقیناً از مهمترین و بزرگترین عوامل برطرف کنندۀ موانع ظهور امام زمان (علیه‌السّلام) می‌باشد. که این خود از مهمترین آثار زیارت امام حسین (علیه‌السلام) و بخصوص زیارت اربعین به شمار می‌رود. متاسفانه ما از آنجایی که در بطن این معجزه عظیم قرن قرار داریم حجاب عادت ما را از فهم و معرفت به آن باز داشته است.
زیارت امام حسین (علیه‌السلام) به یادآورندۀ امر مهمی است که فراموش شده، و آن امر مهم چیزی نیست جز نیاز بشر به متخصص معصوم. بشر در این هیاهوی آخرالزمان پی برده است که نیاز به امام و نیاز به یک انسانِ تمام دارد تا اصل و حقیقتِ او را از ورطۀ منجلاب ظلم، فساد و بی‌عدالتی نجات دهد. زیارت امام حسین (علیه‌السلام) تحول بی‌نظیری است که از اول خلقت بشر تاکنون در دنیا اتفاق افتاده، میلیون‌ها آدم آن هم از همه ادیان آسمانی و غیرآسمانی و حتی کسانی که دین ندارند، عاشقانه حول محور یک امام جمع می‌‌شوند و بالاترین درجه وفاداری، همدلی، دوستی، وحدت، فداکاری را به نمایش می‌گذارند که اینها نیز از دیگر آثار زیارت پربرکت امام حسین (علیه‌السلام) به شمار می‌رود.
از دیگر آثار زیارت امام حسین (علیه‌السلام) تقویت اراده و پشتکار، آموزش صبر و استقامت، تقویت ارزش‌های انسانی و … است که در این کارگاه به آنها پرداخته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *