رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیا منتظر

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست پخش :

تعداد جلسه : 55

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

معرفی اثر

«خیر» به معنای خوبی است که متضاد آن «شر» است. «برکت»، به‌معنای فزونی در خیر، نعمت‌ها و خیر افزون و فراوانِ الهی است که ماندگار بوده و رشد داشته باشد.
وقتی می‌خواهیم راجع به خیر و برکت صحبت کنیم، منافع یک انسان در همه ابعاد را مد نظر داریم. همه انسان‌ها عاشق موفقیت و خیر و برکت در همه بخش‌های وجودی شان هستند. که این عشق، شعبه‌ای از عشق انسان به کمال مطلق و بینهایت مطلق یعنی الله تبارک و تعالی است. انسان به گونه‌ای خلق شده که در ذات خود بدون استثناء عاشق خوبی‌های بینهایت، راحتی مطلق، ثروت، سعادت، قدرت، علم، زیبایی و خیر مطلق است و از محدودیت بیزار است. انسان دوست دارد در همه جنبه‌های زندگیش از موفقیت و برکت برخوردار باشد.
اولین نکته‌ای که در بحث خیر و برکت مطرح می‌شود، این است که منشأ همه خیرها و برکت‌ها خداوند است. منشأ همه رزق‌ها دست خداست. هر تصمیم یا عملی که ما را در مقابل خداوند قرار می‌دهد، دَرِ برکت را به روی ما می‌بندد و بالعکس هر تصمیم درست و خیری، درهای برکت را به روی انسان باز می‌کند.
قانون‌های جذب خیر و برکت و موفقیت، قانون‌های ریاضی و نامحدودی هستند که برای رسیدن به آنها باید فرمول‌های آن را فراگرفت. بیان بعضی از این فرمول‌ها، حقیقت خَیر و برکت و حقیقت شر، عوامل خَیر و برکت، ملاک تشخیص خَیرها و برکات، موانع خَیر و برکت از موضوعات مطرح شده در کارگاه «خیر و برکت» است که تقدیم شما مخاطبان همیشه همراه می‌شود.

لینک کوتاه :

نظرات کاربران

5 پاسخ

  1. فوق العاده است
    این اطلاعات و قوانین میلیون ها تو من قیمتشه و نیاز به سالها تحصیل داره واقعا ازتون ممنونم

  2. زحمت میکشی واقعا کمتر کسی قدر این سخنرانی ها رو میدونه👍

  3. سلام من خیلی از مباحث دیگه استاد رو هم گوش کردم و استفاده بردم فقط فقط میتونم دعای خیر برای ایشون و همکاراشون بکنم ان شاءالله خدا عوضشو توی اون دنیا بهشون بده

  4. کلام استاد سرلوحه زندگیم قرار میدهم بارها از جهنمی که برای خودم ایجاد کردم بوسیله کلام نورانی استاد رهایی یافتم امیدوارم همیشه در رکاب امام حاضر باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *